Reliance on manual processes was causing delays at Société Générale Algérie. The need to comply with several levels of regulatory controls stretched the onboarding process to at least 30 days and required customers to make multiple return visits to their branch. Working with CaptureDoc, the bank deployed artificial intelligence/cognitive-enriched Tungsten solutions to capture information from documents and intelligently route them through the required business processes and decision gates. The result? Customers walk out of the branch with new accounts in 15 minutes.
Mehr über Société Générale Algérie
Société Générale Algérie ist eine Universalbank, die seit dem Jahr 2000 in Algerien aktiv ist. Sie verfügt über 100 Filialen mit 180.000 Privat-, Geschäfts- und Unternehmenskunden.
Produkte
Tungsten TotalAgility
Die TotalAgility-Plattform für intelligente Automatisierung beschleunigt Geschäftsprozesse mit Document Intelligence, Aufgabenautomatisierung und Prozessorchestrierung.
Tungsten SignDoc
SignDoc digitalisiert Arbeitsabläufe mit vertrauenswürdigen, sicheren und bequemen elektronischen Signaturen.