99% Faster
Ingestion of new-hire documents
100 Hours
Saved every week
Transforms
Process management for new hires
Domino’s ditched the paper and launched a mobile app that allows teams to capture documents from new hires with their smartphones—powered by the Kofax Mobile Capture™ Platform. Going mobile has saved human resources 100 person-hours a week and transformed corporate team-member onboarding into a more convenient and compliant process.
About Company
Founded in 1960, the Domino’s brand is the world leader in pizza delivery that includes a network of 14,000 stores, both company-owned and franchise-owned, in more than 85 countries across the globe.
Produkte
Kofax Mobile Capture™
Fokus
Employee Onboarding
Regulatory Compliance
Related Products
Tungsten Mobile Capture
Mit Mobile Capture können Kunden die Kamera ihres Handys nutzen, um ein Foto von einem Führerschein zu machen, Rechnungen zu bezahlen und vieles mehr.
Tungsten Capture
Tungsten Capture verarbeitet und integriert Inhalte direkt in Ihre wichtigen Geschäftsabläufe und -systeme, und das von jedem Standort aus. Scannen, erfassen und indizieren Sie strukturierte und unstrukturierte Dokumente, um einen schnelleren ROI zu erzielen.