Bitte versuchen Sie es mit einem anderen Browser

Sie verwenden einen veralteten Browser, der nicht mit den Inhalten unserer Website kompatibel ist. Für ein optimales Anzeigeerlebnis führen Sie bitte ein Upgrade auf Microsoft Edge durch oder sehen Sie sich unsere Website in einem anderen Browser an.

Wenn Sie diesen Browser weiterhin verwenden, bleiben Inhalt und Funktionalität eingeschränkt.

P&N Bank Supercharges Productivity and Supports Stellar Service with Robotic Process Automation

100%

Business Rules Compliance

1,000s

Hours Saved Annually

90 %

Processes Automated

Western Australia’s customer-owned P&N Bank joins forces with Tungsten and Process Automation Group to transform back-office operations with work management and robotic process automation solutions–saving thousands of person-hours annually and supporting smooth, responsive customer service

Fallstudie herunterladen

About P&N Bank

P&N Bank is the largest locally owned and managed bank in Western Australia. Operating under a mutual or customer-owned model, P&N provides retail banking services such as savings, transaction and lending products, insurance and financial planning services.

https://www.pnbank.com.au/

Fokus

  • PAG Omniflow®
  • Tungsten Transformation™
We now have a virtual workforce working alongside our teams, handling repetitive tasks far faster than a human ever could.
Jill Marks,
General Manager of Business Transformation, P&N Bank
Verwandte Ressourcen